in

Anak Zahid Kalah Pemilihan UMNO. Ini Komen Netizen Yang WIN

Setiap Yang Terjadi Tu Pasti Ada Hikmahnya. Bertabahlah.

Anak Zahid Kalah Pemilihan UMNO. Ini Komen Netizen Yang WIN | Siapa sangka, anak bakal Presiden UMNO tewas dalam pemilihan pimpinan tertinggi UMNO. Yang paling win adalah komen netizen, sampai ribu2 likes dapat ni. Jom baca.

REDHA DENGAN KEKALAHAN

Anak perempuan Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi, Nurulhidayah tidak terpilih ke dalam barisan kepimpinan Wanita Umno baru selepas gagal mendapat tempat 20 teratas pemilihan sayap itu.

Nurulhidayah Ahmad Zahid membuat hantaran di Instagram mengakui kekalahannya.

“Terima kasih atas sokongan dan doa kawan-kawan. Tiada rezeki buat saya dalam pemilihan kali ini untuk berdiri sebaris dengan barisan exco Wanita Umno Malaysia.

“Perjuangan harus tetap diteruskan! Bagi saya, menang kalah adalah adat dalam pertandingan malahan inilah perancangan yang terbaik dari Allah yang telah tertulis buat saya.

“Memetik kata-kata dari seorang sahabat, keberanian untuk menjadi calon dan bertanding adalah permulaan kepada kemenangan,” katanya pada hantaran di Instagram.

Nurulhidayah juga menyarankan pengundian melibatkan seluruh anggota parti itu.

“….pengundian pucuk pimpinan perlu melibatkan keseluruhan ahli Umno.

“Ini sedikit sebanyak akan membuang terus budaya politik wang dikalangan ahli Umno dan Umno akan terlihat sebagai parti yang lebih telus,” katanya.

Setiausaha Kerja Umno Datuk Abd Rauf Yusoh, pada sidang akhbar di ibu pejabat Umno malam ini mengumumkan Anggota Parlimen Parit Sulong Datuk Noraini Ahmad sebagai Ketua Wanita Umno yang baru manakala naib ketuanya ialah Datuk Norliza Abdul Rahim.

Barisan lengkap 20 ahli exco dijangka akan diumumkan tidak lama lagi. (Sumber: Malaysiakini)

KOMEN NETIZEN YANG WIN

Dulu masa pak kau jadi TPM ko masuk askar wataniah kan, cuba ko g training sekarang. Nak tengok jugak, dapat layanan vvip lagi ke x.

Bahahahahaha… Tiba2 muncul nak bertanding jawatan dalam umno… org2 umno bebal tu pon x nak undi kau.. jauh lagi nak bertanding adun atau parlimen😂 ketua kawad boleh la kot😂😂😂

Minggu nie tolak anak..minggu depan tolak bapa plk. Skrg apa2 Nurul Izzah Anwar popular.

Tanda2 awal penolakan regim pornorogo dalam umno sudah terlihat….next bapanya pulak si wak jahit komedi ditolak perwakilan umno. Ha3….this is kepala bana.

ah anak INDON kau,memang tak layak jdi ketua party melayu malaysia,bkn melayu indon taw

Dia ni anak pendatang jawa penorogo datang ke malaya naik tongkang.

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

Penahanan Siti Kassim. Akhirnya Ini Tindakan Polis Petang Tadi Buat Ramai LEGA

Isu Bahasa. Selepas Lama Berdiam Diri. Akhirnya Ini Respon Balas Lim Guan Eng