in

Ribuan Sotong Gergasi Muncul Ketika Mencadat. Esoknya SESUATU Terdampar Di Pantai. SUBHANALLAH.

Sedangkan Daratan Yang 30 Peratus Sahaja Dari Bumi Ni Pun Tak Habis Nak Jelajah, Ini Kan Pula Lautan 70 Peratus Dari Bumi. Kuasa Allah. Maha Suci Allah.

Ribuan Sotong Gergasi Muncul Ketika Mencadat. Esoknya SESUATU Terdampar Di Pantai. SUBHANALLAH. | Nelayan gembira bila ribuan sotong saiz gergasi muncul ketika mencadat waktu malam. Namun, esoknya mereka semua gempar apabila “sesuatu” terdampar di pantai. Allahu tak sangka. Ada video dan gambar. Subhanallah.

SOTONG GERGASI, RAJA SOTONG TERDAMPAT DI PANTAI

Video ada di hujung artikel ini. Dimulai dengan fenomena ribuan sotong gergasi pelik muncul ketika sesi mencadat di laut, telah membuatkan puluhan nelayan rasa gembira dengan hasil tangkapan yang lumayan tersebut.

Keesokkan harinya sekali lagi jadi suspen. Seluruh penduduk di Pulau Seram di wilayah Maluku, Indonesia gempar apabila baru-baru ini mereka dikejutkan dengan penemuan bangkai seekor sotong gergasi di Pantai Hulung di pulau berkenaan, lapor sebuah akhbar.

Melalui laporan online dalam satu kenyataan kepada Beritasatu.com, seorang penduduk yang dikenali sebagai Asrul Tuanakota memberitahu, dia telah menemui bangkai sotong gergasi berkenaan yang sepanjang 15 meter itu pada petang Selasa lalu, katanya.

Selepas penemuan sotong misteri itu, pantai tersebut telah menjadi tumpuan seluruh penduduk pulau berkenaan dan juga orang ramai yang berada berhampiran yang ingin melihat sendiri bangkai sotong yang dikatakan semakin mereput itu.

Ini adalah kejadian dan penemuan yang pertama seperti itu berlaku dan sehingga kini, punca bagaimana bangkai itu terdampar di pantai berkenaan masih lagi tidak diketahui.

Walau bagaimanapun, sotong tersebut dikatakan telah mati sejak tiga hari lalu sebelum ianya ditemui.

Selain itu, para penduduk di kawasan berkenaan telah memohon kepada kerajaan agar dapat membantu mereka mengalihkan bangkai tersebut kerana ia dikatakan sudah mula mengeluarkan bau yang busuk.

Memang tak dapat disangkal banyak lagi hidupan laut yang masih menjadi misteri kepada manusia. Hanya Allah sahaja yang tau. Jangan lupa untuk SHARE artikel menarik ye. Terima kasih.

Video Ribuan Sotong Gergasi Muncul Ketika Sesi Mencadat Di Laut. SUBHANALLAH.

Sumber: Khalifah Mail Online

Loading...

Kenyataan Tajuddin Yang Melampau. Ini Komen Balas KJ Buat Ramai Ahli Umno Lega

Parlimen Gempar Dengan Perkataan KEPALA BAPAK. Jawapan Balas MP BN Lebih Dasyat