in

Lelaki Tidur Setiap Malam Dengan Seorang Wanita. Lepas 7 Tahun Baru Tau Wanita Tu Rupanya Adalah…

Semoga Jadi Pedoman. Jangan Kita Bertindak Luar Tabie Manusia.

Lelaki Tidur Setiap Malam Dengan Seorang Wanita. Lepas 7 Tahun Baru Tau Wanita Tu Rupanya Adalah… | Khalifah Mail Online – Seorang profesor dari Jerman setiap malam akan tidur di rumah dengan seorang wanita “misteri”. Lepas 7 tahun, satu dunia gempar apabila mengetahui identiti sebenar wanita tersebut. Allahu.

JATUH CINTA TERLARANG

Seorang profesor dari Jerman bernama Taylor jatuh cinta buta dengan seorang gadis yang lebih muda 32 tahun darinya, malahan walau setelah gadis itu meninggal dunia.

Pertemuan Taylor dan Elena berawal dari pada saat Elena mendapatkan rawatan di hospital pada tahun 1930. Taylor jatuh cinta dengan Elena pada pandangan pertama.

Walau Elena telah menikah saat itu, tetapi suaminya sering tidak pulang ke rumah, karana itu terjadilah cinta terlarang antara Elena yang pada waktu itu hanya berusia 21 tahun dan Taylor berusia 53 tahun.

Nasib berkata lain, Elena yang mengidap penyakit TBC kemudian meninggal dunia. Taylor melakukan segala cara untuk menyelamatkannya tetapi tetap saja nyawa Elena tidak dapat diselamatkan lagi. Taylor sangat sedih dan terpukul.

2 TAHUN SELEPAS ELENA MENINGGAL DUNIA

Tapi, cinta Taylor untuk Elena tidak pudar begitu saja. 2 tahun kemudian, dia menggali kembali kubur Elena dan mencuri jasadnya diam-diam lalu dibawa pulang. Taylor mengaku ia mendengar suara panggilan Elena meminta tolong padanya, jadinya ia datang untuk memenuhi panggilannya!

Setelah membawanya pulang, Taylor menggunakan manik-manik kaca, kain kasa, spons untuk memperbaiki jasad Elena. Ia juga menggunakan kain kasa yang sudah direndam lilin dan perekat untuk membuat kulitnya.


Untuk tidak bau ia menyemburkan sejenis parfum, memasangkan bola mata palsu yang terbuat dari kelereng lalu memakaikannya gaun pengantin, kemudian menempatkannya di tempat tidur sendiri!

SELEPAS 7 TAHUN MAYAT ELENA DICURI

Taylor tidur bersamping bersama jasad Elena selama 7 tahun lamanya!!! Kakak Elena mendengar desas-desus tentang hal mengerikan tersebut dari jiran-jiran terdekat Taylor, lalu terus menceroboh rumah Taylor, baru tahu ternyata jasad adiknya benar-benar dicuri dan dibawa ke sini!zzzzz


Tentu saja, Taylor terus ditangkap pihak berkuasa dan kisah ini juga menjadi sensasi di seluruh dunia! Taylor dimasukkan ke penjara karana telah menceroboh perkuburan dan melakukan pencurian jasad seorang wanita.

Pada akhirnya Taylor meninggal dunia kerana sakit tua. Pada saat meninggal, ia masih tetap memegang foto Elena.

Sumber: BH via Cerpen ID

Comments

One Ping

  1. Pingback:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

Dari Mana Punca Air Sungai ? Jawapan AL QURAN Sangat MENAKJUBKAN. Subhanallah.

Mulanya Kena Reject Masuk Polis. Lepas Buat “SESUATU” Akhirnya Alhamdulillah Diterima