in

VIRAL Luahan Isteri SETAHUN Tak Disentuh Suami. Komen Seorang Lelaki Di FB Buat Ramai TERKEJUT

Akhir Zaman. Semoga Allah Jauhkan Azab Dari Kita Semua. Aaamin.

VIRAL Luahan Isteri SETAHUN Tak Disentuh Suami. Komen Seorang Lelaki Di FB Buat Ramai TERKEJUT | Khalifah Mail Online – Viral di media sosial luahan kesal seorang wanita terhadap suaminya yang kerap kantoi makan luar. Apabila diminta untuk menceraikannya, lelaki itu enggan berbuat demikian tanpa diketahui apa alasannya. Namun lelaki itu kerap menyakitkan hati si isterinya.

Berdasarkan gambar-gambar perbualan WhatsApp yang dikongsikan, lelaki itu dipercayai melanggan pela#cur warga Indonesia di sebuah hotel di Kuala Terengganu.

SUAMI KANTOI CARI WANITA LAIN

“Salam admin, tolong rahsiakan nama saya. Saya ingin meminta pendapat sahabat-sahabat dalam ruangan ini. Saya seorang isteri mempunyai dua orang anak. Saya seorang isteri yang tidak bekerja.

“Luluh hati saya apabila dekat 10 kali suami kantoi dan pagi tadi kantoi yang ini pula. Suami saya dah tak ada hati dengan saya dan dia tidak pernah menyentuh saya selama setahun.

“Saya seorang yang menjaga penampilan tetapi saya tidak faham mengapa suami saya masih mencari wanita yang lain di luar sana? Peritnya hati saya, hanya Allah sahaja yang tahu.

“Bila diajak berbincang, saya sentiasa dipukul. Saya pernah meminta dia menceraikan saya, tetapi dia enggan berbuat demikian. Pada masa yang sama dia selalu menyakitkan hati saya,” katanya.

Menurut netizen, pel#acur terbabit dipercayai menggunakan pas lawatan sosial ke Malaysia, tetapi melakukan aktiviti pelacu#ran di Malaysia.

PERKONGSIAN SEORANG NETIZEN

Bila viral je kisah ini, seorang netizen mendedahkan fakta yang mengejutkan tentang dunia pelacu#ran di Malaysia ini. Mungkin perkongsian dari pengalaman sebenar dia kot.

“Kalau freelancer (FL) indon ni biasa panggil bakso. Pela#cur kelas bawahan ni. Boleh dikatakan kaum ni mmg takda market dekat malaysia. Sebab kebersihan badan tak dijaga, dah longgar, senang buat main kat negara dia. Kat negara kita pun banyak angkut je kat kilang tu. Harganya selalu dalam rm50 je.

“Biasa yang mahal ni jenis original warganegara malaysia yang jarang buat se#x, jaga badan, fit, golongan bekerjaya profesional seperti student melayu, cina. Kategori Milf melayu, cina, kategori professional melayu, cina. Harga biasa rm350.

“Kebanyakan perempuan Freelance ni sekadar suka-suka je buat kerja ni, pemuas nafsu dorang. Selain student mmg buat untuk duit jela. Yang best, rare open offer jenis golongan bekerjaya. Ada yang aku kenal jenis kerja besar, pangkat tinggi dalam syarikat. Ada yang banker, nurse, doctor, steward, yang buat part time ni. Sekadar suka-suka je dorang buat.

BEZA KELAS ATAS DAN BAWAH

“Apa yang membezakan pela#cur kelas bawahan dan Freelancer (FL) ni adalah pela#cur kelas bawahan yang senang dapat di kaki lima tu harga murah je standard RM50 ke seratus lebih jenis sehari berpuluh, beratus kali layan pelanggan dari pelbagai bangsa seperti melayu, cina, india, bangla, nepal, pakistan.

“Boleh buat macam-macam skill. Kalau Freelancer (FL) ni dorang jarang buat s#ex. Kadang-kadang sebulan sekali baru buat offer, 2-3 bulan baru buat offer, setahun sekali baru buat offer pun ada. Tambahan tak semua bangsa boleh melanggan.

Dan tak semua skill boleh digunapakai kalau melanggan dorang ni,” kata netizen yang menggunakan identiti Hel*** Ga**** di Facebook.

Sumber: Eberita

Loading...

Comments

One Ping

  1. Pingback:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

Bakal Suami Doktor Alim Tak Pernah Tinggal Solat. Tapi Lepas Kahwin Baru Tau Rupa2nya Dia….

Ada “SESUATU” Mendiami Dahulu Di Tapak Masjid KLCC Yang Ramai TAK TAHU