in

Kak Ipar Buat “SESUATU” Di Rumah Tetapi Isteri Pulak DITAMPAR Suami. Ini Puncanya…

Semoga Kisah Ni Jadi Iktibar Kepada Semua.

Kak Ipar Buat “SESUATU” Di Rumah Tetapi Isteri Pulak DITAMPAR Suami. Ini Puncanya… | Khalifah Mail Online – Nama isteri tu Fatin. Kak ipar dan anak2 dia tumpang rumahnya. Dah 3 bulan. Kak ipar dia ada buat “sesuatu” bila balik kerja. Bila ngadu kat suami, terus kena tampar. Ikuti selanjutnya seperti di bawah.

DITAMPAR SUAMI SELEPAS MENGADU

Salam admin…mhn hide profile plist.. Nama aq Fatin bukan nama sebenar. Semalam aku gaduh dgn laki aku pastu dia tampar aku..sedih aq min…gara2 aq mngadu dekat dia aq penat buat keje rumah sorang2..

Dah macam pembantu dah aq kt rumah sendiri…sejak kakak ipar aq duduk sekali,kitorg asyik gaduh je.kak ipar aq ni dah menumpang 3 bulan dah tpi sekali pom xpernah masak stress aq, anak2 dia kalau nak makan mintak dg aq pdahal mak dia ada, asyik dok teperak je dalam bilik…

STRESS SEMUA BENDA KENA BUAT

Semua benda aq kene buat…bila ngafu kt suami aq pulak yg kene marah cakap aq xsuka kt family dia, ni bkn mslah suka xsuka ni msalah kakak ko yg pemalas, tangujawab aq jaga ko nga anak2 je…ni x bila aq dah siap masak siap pangil lagi kakak ko makan.

Time dah siap masak bru keluar bilik dgn muka xtahu malu makan sekali.ko keje aq keje same2 penat kan.gilir2 la msak.ni x hri cuti pom mlas nak msak kemas rumah pom x,anak2 sepahkan rumah pom xkemas aq yg kemas.sakit hati aq.

MALAS NAK NGADU KAT SUAMI

Malas dh aq nak mengadu nga laki aq…bkn backup aq pom..tgk la smpai mana aq leh tahan…btol ckp mak aq,kalu dah kahwin duduk asing jgn ddk nga family hah cam ni la jdi…dah bg menumpang buat menumpang…ni dH mcm big bos dah kt rumah…semua bnda nak tersedia…

Sory ayat berbelit…tgah marah ni…stresss.

Sumber : KRT

Comments

4 Pings & Trackbacks

  1. Pingback:

  2. Pingback:

  3. Pingback:

  4. Pingback:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

Imam UK Ditumbuk Sampai BUTA. Kata Balas Beliau Buat Ramai Orang Barat TERDUDUK

Mak MAUT Ditikam Depan Anak 4 Tahun. Hasil Siasatan Awal Polis Mendapati…