in

Inilah Kata BONGKAK Terkini Menteri Pertanian Israel Yang Buat Ramai Umat Islam BERANG

Semoga Umat Islam Semua Kembali Bersatu Satu Hari Nanti InsyaAllah Aaamin.

Inilah Kata BONGKAK Terkini Menteri Pertanian Israel Yang Buat Ramai Umat Islam BERANG | Khalifah Mail Online – Ketika memberi ucapan sempena ulang tahun ke 40 tahun Israel “menjajah” Palestin, Menteri Pertanian Israel telah keluarkan kenyataan bongkak yang buat ramai umat Islam terus jadi berang. Ada ke patut dia cakap…

NEGARA PALESTIN TAK KAN WUJUD

Menteri Pertanian Zionis Ori Ariel mendedahkan rancangan untuk meningkatkan bilangan pendatang Yahudi di Tebing Barat kepada satu juta orang, dan menegaskan bahawa negara Palestin tidak akan wujud di wilayah tersebut.

Beliau berucap sempena memperingati 40 tahun pembinaan penempatan haram Karni Shamron di atas tanah penduduk Palestin di Qalqilya.

AKAN TAMBAH LAGI PENDUDUK ISRAEL

“Kita telah menjadikan setengah juta Yahudi di Judea dan Samaria [Tebing Barat] dan kita akan menjadi satu juta,” kata beliau.

“Hanya ada satu negara di antara sungai dan laut iaitu negara Israel. Sayangnya beberapa kawasan seperti al-Quds, Sinai, Judea dan Samaria [Tebing Barat], Bukit Golan dan Gaza berada di luar genggaman kita.”

GESA YAHUDI KUASAI MASJID AL AQSA

Beliau juga menggesa penganut Yahudi supaya menguasai Masjid al-Aqsa serta kota suci al-Quds.

Sementara itu Menteri Pertahanan Zionis Eli Ben Dahan mendedahkan bahawa kementeriannya akan menjalankan kerja perluasan lebuhraya menuju ke Karni Shamrom, sebagai permulaan untuk menjadikan kawasan tersebut sebagai sebuah kota mega.

“Kita akan memberitahu kepada dunia, bahawa kita telah kembali ke negara kita dan tidak akan meninggalkannya kerana ini adalah tanah Israel,” kata beliau.

Sumber: Haluan Palestin via Salam

Loading...

Comments

One Ping

  1. Pingback:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

Beli Rumah Buruk Ni. Nak Ubah Suai Terjumpa “KOTAK” Bawah Lantai. Bila Buka Je TERKEJUT Bila Tau Ada…

Dulu Pernah Fitnah Nabi SAW. Apa Jadi Selepas Setahun Buat Ramai TERKEJUT