in

Luahan FB Wanita Mudah JATUH CINTA Dengan Suami Orang. Baca Komen Netizen Buat Dia TERDUDUK

Jangan Tanya Netizen Kalau Hati Tak Kuat

Luahan FB Wanita Mudah JATUH CINTA Dengan Suami Orang. Baca Komen Netizen Buat Dia TERDUDUK | Khalifah Mail Online – Baru-baru ni viral tentang luahan seorang wanita berumur 19 tahun yang bagitau dia sangat mudah untuk jatuh cinta dengan suami orang di sebuah laman FB popular. Baca komen-komen netizen je terus buat dia terduduk. Tu la kalau tak kuat jangan tanya netizen.

LUAHAN WANITA 19 TAHUN

Assalamualaikum admin . Tolong hide fb saya. Saya ingin bertanyakan pendapat daripada warga KRT tentang apa yang saya alami sekarang.

Saya berumur 19 tahun and belajar lagi. Saya ada satu sikap yang pelik iaitu saya mudah jatuh cinta dengan suami org. Tak kira kt mana sy jumpa. Wpun dia org brsama isteri and anak2 lebih2 lagi yang mempunyai perwatakan yg menarik.

Baru2 ini saya ada contact dengan sorg laki yg sudah bergelar suami dan mempunyai 2 org ank. Kami berkenalan melalui FB. Sy cuba utk control dri sendiri tp sy tak boleh. Sy brasa sunyi kalau dia tak msg sy. Perasaan dkt dia tidaklah sekuat mana and belum smpai tahap tak dpt tido malam.

Sy dgn ini nk mintak pendapat wrga krt . Apa prlu sy buat ?

KOMEN NETIZEN



Sumber: KRT

Loading...

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

Inilah Beza Pakej Haji Biasa Dan Haji MAHAL. 20 Gambar Ni Buat Ramai Umat Islam WOW

Tindakan MENGEJUTKAN Turki Untuk Miliki 3 Reaktor Nuklear Buat Israel TERGAMAM