in

Isteri Cantik Kaya & Layan Dia Mcm RAJA. Tp Suami Nak Kahwin Lain. Puncanya Sangat MENGEJUTKAN !!!

Ada Juga Suami Macam Ni Ye

Isteri Cantik Kaya & Layan Dia Mcm RAJA. Tp Suami Nak Kahwin Lain. Puncanya Sangat MENGEJUTKAN !!! | Khalifah Mail Online – Baru-baru viral di sebuah page Facebook tentang kisah seorang suami yang nak kahwin lain dengan isteri lebih muda yang dikenalinya di WeChat. Sebabnya sangat tak munasabah. Jom baca luahan hati suami tu.

Assalamualaikum admin..sy Zarul. Seorang suami ada 1 org anak dan seorang isteri. Saya ada masalah dengan isteri. Kami dah kawin 5 tahun.

Isteri saya biasa je. Tapi cantik dimata sy.Kami bahagia.. anak2 semua isteri jaga elok.. dr hujung kaki ke rambut.urusan rumah semua dia jaga elok walaupun dia seorang wife yg berkerjaya dan pada masa yg sama usahawan. Saya dilayan mcm king.. dan saya rasa saya bertuah.

Satu perkara buat saya rasa x puas hati.

Semenjak wife saya menjadi usahwan produk kecantikan.. breastnya makin besar. Dan peliknya wife sy bangga dengan perubahan tu.katanya produk dia tidak menipu dan makin laris.

Saya memang senang hati.. sebab produk dia makin laris.. tp sy sakit hati tengok breastnya dah x comel mcm dlu. Nafsu saya terbantut bab brest dia dr saiz 34 ke saiz 38..(kalau x silap) saya memang jadi tak ada nafsu bila bersama..dulu elok je comel.

Apa ptt saya buat ye..

Saya ada berkenalan dengan seorang gadis wechat..usia 19 tahun. Dia kata dia sudi menjadi isteri saya sebab tak tahan hidup dengan mak tirinya..boleh ke sy guna alasan tu utk kahwen lain Utk makluman. Sy kerja gaji dlm 5k. Saya rasa saya boleh sara 2 isteri memandangkan wife saya bekerja dan berniaga.mohon pandangan ye.

Mohon admin hide nama fb ni sbb ini fb kawan sy. Tq admin.

Nak tau apa sambungan kepada luahan suami di atas ni boleh baca komen-komen pembaca. Hahaha.

KOMEN FACEBOOK LUAHAN SUAMI NAK KAHWIN BARU



Sumber: KRT

Loading...

Comments

One Ping

  1. Pingback:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

Ada “SESUATU” Di Sebalik Ukiran 4 Kepala Bekas Presiden USA Ni Yang Bakal Buat Ramai WOW

Mengandung 17 Minggu. Pukul 1 Pagi Bila Ke Tandas TERKEJUT Tengok Ada DARAH Atas Lantai