in

Bayi Hidup Semula Semasa Perjalanan Ke Kubur. SUBHANALLAH.

Atas Izin Allah. Nyawa Bayi Tersebut Masih Panjang. Alhamdulillah.

Bayi Hidup Semula Semasa Perjalanan Ke Kubur. SUBHANALLAH. | Khalifah Mail Online – Ibu bapa yang sedih bila diberitahu doktor bayi mereka yang tak cukup bulan meninggal dunia terkejut ketika perjalanan ke kubur, bayi mereka tiba-tiba bergerak. Ikuti kisah selanjutnya. Allahu. Subhanallah.

BAYI HIDUP SEMULA

Satu pasangan suami isteri terkejut apabila bayi mereka yang meninggal dunia tidak lama selepas dilahirkan tiba-tiba hidup semula ketika dibawa untuk dikebumikan.

Varsha Bidawat, 21, melahirkan sepasang bayi kembar tidak cukup bulan di sebuah hospital swasta di Shalimar Bagh pada 30 November lalu.

Bayi perempuan disahkan meninggal dunia tidak lama selepas dilahirkan dan bayi lelaki itu pula meninggal dunia ketika menerima rawatan.

DALAM PERJALANAN KE TEMPAT PENGKEBUMIAN

Suami Varsh, Aashish Kumar berkata, selepas memaklumkan kematian anak kembarnya, doktor membungkus mayat bayi itu dan diletakkan di dalam plastik.

Ujarnya, ketika mayat anaknya dibawa ke tempat pengebumian tiba-tiba plastik yang mengandungi bayi lelaki tiba-tiba bergerak.

“Kami terus menghentikan kereta dan membuka bungkusan itu sebelum mendapati bayi itu bergerak-gerak.

“Kami kemudian terus bergegas ke sebuah hospital berhampiran dan doktor memaklumkan bayi lelaki itu masih hidup,” katanya.

Ujarnya, bayi seberat 75 gram itu kini ditempatkan di unit rawatan rapi untuk kanak-kanak.

Sementara itu, pihak berkuasa memberitahu, kes itu sedang disiasat dan pihak hospital terbabit mungkin dikenakan tindakan sekiranya didapati cuai.

Sumber: Harian Metro

Loading...

Comments

One Ping

  1. Pingback:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

Dr Maza – Kisah Orang Jepun Tak Jadi Masuk Islam Buat Ramai SENTAP

Ibu Meninggal Lepas Peluk Islam. Anak Takut Tiada Keluarga Yang Datang Tapi TERKEJUT Lepas 10 Jam… ALLAHUAKBAR