in

Nenek Rohaya Pergi Klinik Bidan Buat Pemeriksaan TERKEJUT Bila Doktor Sahkan Beliau……

Ramai Seronok Mengikuti Update Terkini Pasangan Unik Ini

Nenek Rohaya Pergi Klinik Bidan Buat Pemeriksaan TERKEJUT Bila Doktor Sahkan Beliau…… | Khalifah Mail Online – Pasangan unik telah jadi viral bukan sahaja di Indonesia tetapi juga di Malaysia dan di seluruh dunia. Ramai netizen seronok mengikuti berita terkini mereka dan tidak mustahil mereka akan jadi pasangan selebriti terkenal kelak. Ikuti laporan wartawan yang terkini tentang mereka.

Kehadiran pasangan luar biasa beza usia, Rohaya (71) dan suaminya Slamet Riyadi (16) di klinik bidan Jalan Prof M Yamin, Kelurahan Pasar I, Prabumulih Utara membuat netizen heboh.

Ramai netizen yang kenal mereka mengambil kesempatan untuk berselfie dengan si nenek yang namanya sudah tular itu. Sememangnya pasangan Rohaya dan Slamet Riyadi sedang menikmati masa bahagia mereka. Pasangan beza umur ini secara tiba-tiba menjadi selebriti dengan program yang padat di seluruh negara.

Malah terkini, kedua-duanya sudah keluar dijemput sebagai bintang tamu pada talkshow “Hitam Putih” episod Love is Blind di Trans7 pada Rabu (12/7) di Jakarta yang dihoskan oleh Dedy Corbuzier.

Ketika beransur balik dari Jakarta, pasangan itu meluangkan masa singgah di Graha Pena Sumatera Ekspres (Jawa Pos Group). Perjalanan yang panjang itu telah membuat Rohaya keletihan.

Kemudian, pada Rabu malam (13/7), kira-kira pukul 8 30 malam, mereka memutuskan untuk ke rumah salah seorang keluarganya di Prabumulih sebelum meneruskan lagi perjalanannya ke Desa Karangendah, Kecamatan Lengkiti, Kabupaten Ogan Komering Ulu, Provinsi Sumatera Selatan.

Kerana merasa tidak selesa badan, peluang itu juga dimanfaatkan Rohaya juga datang ke sebuah klinik bidan di Jl Prof M Yamin, Kelurahan Pasar I, Kecamatan Prabumulih Utara untuk membuat pemeriksaan kesihatan. Hasilnya doktor sahkan yang Rohaya bukan lah hamil tetapi hanya keletihan.

Sementara si suami yang juga keletihan memilih untuk berehat sahaja dalam kereta. Setelah semua urusan selesai, rombongan meneruskan perjalanan ke Batu Gajah.

Sumber: Front Troll

Loading...

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

Bekas Makwe Bercerai. Tindakan PELIK Isteri Buat Suami Jadi SERBA SALAH

Ketika Atas Katil, Ustaz Pandang Sambil GELENG Kepala. Bila Tanya Ayah. Ini JAWAPANNYA