in

Aksi Ular Bisa Lawan Labah Labah. Pemenangnya Buat Ramai TAK SANGKA

Subhanallah. Kecil Bukan Sebarang Kecil. Besar Pun Bukan Sebarang Besar. Memang Penuh Debaran Tengok Aksi Dua Binatang Ni.

Aksi Ular Bisa Lawan Labah Labah. Pemenangnya Buat Ramai TAK SANGKA | Seekor ular bisa terperangkap kat sarang labah-labah dan mereka pun berlawan. Mula nampak macam ular nak kalah. Tapi…Pemenangnya buat ramai tak sangka. Mengejutkan. Ada video. Subhanallah.

ULAR LAWAN LABAH-LABAH. SIAPA MENANG?

Video di hujung artikel. Jika sebelum ini, beberapa video yang dirakamkan oleh BBC seperti biawak menyelamatkan diri daripada sekumpulan ular sawa, video buaya membawa anak-anaknya ke dalam air menggunakan mulut, dan cicak menari di padang pasir, lain pula kali ini apabila satu rakaman amatur menggunakan telefon pula viral.

Mana tak nya, antara 2 spesis haiwan sains yang paling ditakuti orang ramai, seekor labah-labah jenis redback dan seekor ular dirakam sedang bergelut di Victoria, Australia.

Ular bisa tersebut didapati terperangkap pada sarang labah-labah tu. Dan mereka pun mula berlawan. Mula nampak macam ular tu nak kalah, yelah sebab terperangkap kan. Tapi…. Nak tau kesudahannya?

Agak-agak siapa menang yeh?

Tonton Video PENUH Ular Bisa Lawan Labah-Labah

Sumber: Khalifah Mail Online

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

Apa Jadi Jika Bumi Berhenti Berputar. Jawapan Saintis Buat Semua Terus SENTAP

Ahmad Maslan Semakin Bijak. Pantun ABCD.. SST Telah Buat Parlimen KECOH