in

VIRAL Sekumpulan Penumpang Turun TANPA Pesawat. Ini Jawapan MENGEJUTKAN Jurutera

Meremang Bulu Roma. Kejadian Dirakam Penumpang Lain Di Dalam Kawasan Menunggu

VIRAL Sekumpulan Penumpang Turun TANPA Pesawat. Ini Jawapan MENGEJUTKAN JuruteraKhalifah Mail Online – Video yang tular di Facebook baru-baru ini sungguh menggemparkan bila satu video dirakam, ramai “penumpang” berjalan masuk ke dalam Lapangan Terbang melalui aero bridge namun pesawat tak ada. Pelik kan. Jom kita baca dan tonton rakaman video tu.

Satu video seram yang memaparkan ‘penumpang-penumpang’ menuruni jambatan aero (aero bridge) tanpa kelibat pesawat menjadi viral di media sosial apabila dimuat naik kira-kira 3 jam lepas. Pemuat naik video, Richard Ker memuat naik video berkenaan di Facebook dengan berkata video itu dirakam di sebuah lapangan terbang antarabangsa di Thailand beberapa hari lepas.Video berkenaan menunjukkan ‘penumpang-penumpang’ berkenaan berjalan laju menuruni ‘pesawat’ dengan menaiki jambatan tersebut.

PENGESAHAN JURUTERA

Seorang jurutera bidang penerbangan berkata laluan yang dilalui oleh ‘penumpang-penumpang’ itu dikenali sebagai Aerobrige. Menurut beliau, Aerobridge adalah jambatan yang menghubungkan penumpang antara pesawat dengan platform sebelum memasuki lapangan terbang. Bagaimanapun, beliau tidak dapat mengesahkan kesahihan video itu namun berkata, sepatutnya ada kelibat pesawat berhampiran dengan Aerobridge itu. Video yang dimunat naik oleh Richard Ker itu hampir menerima 10,000 perkongsian dan lebih kurang 10 juta tontonan di Facebook setakat artikel ini ditulis.

Jom tonton video di bawah.

Posted by Richard Ker on Monday, July 31, 2017

Sumber : Kisah Viral

Loading...

Comments

One Ping

  1. Pingback:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

TAMPAN. Usia Sudah SEPARUH ABAD Namun Masih AWET MUDA. Apa Rahsianya?!

Ahli Arkeologi Temui Bandar Mesir Purba Yang HILANG. Ada “SESUATU” Yang Lebih MENGEJUTKAN