in

Tengah Gembira Sambut Hari Jadi. Tiba2 Dapat Panggilan Jiran Yang Buat Dia Terus TERDUDUK

Semoga Dipermudahkan Urusan Mangsa Sekeluarga. Aamin.

Tengah Gembira Sambut Hari Jadi. Tiba2 Dapat Panggilan Jiran Yang Buat Dia Terus TERDUDUK | Khalifah Mail Online – Seorang warga emas yang sedang gembira menyambut ulang tahun ke 76 bersama anak-anak terkejut bila jiran buat panggilan dan beritahu yang sebenarnya……

RUMAH HANGUS TERBAKAR

Detik manis seorang warga emas menyambut ulang tahun kelahirannya bersama anak-anak bertukar menjadi detik cemas apabila menerima panggilan yang rumahnya hangus dijilat api dalam satu kebakaran di Jalan Tokai Simpang Empat, semalam.

Dalam kejadiaan kira-kira jam 9 malam itu, mangsa warga emas, Low Gaik Choo, 76, hilang tempat tinggal dan kini menumpang di rumah anaknya.

Menantu perempuan mangsa, yang hanya ingin dikenali sebagai Lim, 53, berkata ibu mertuanya turut mengalami kerugiaan mencecah ribuan ringgit apabila rumah berkenaan hangus dijilat api.

NASIB BAIK TIADA SIAPA DI RUMAH

“Ibu mertua saya tinggal bersama seorang cucu berusia sembilan tahun dan nasib baik ketika kejadian mereka tiada di rumah,” katanya.

Katanya, ketika kejadian mereka sekeluarga sibuk menjamu selera, sekitar jam 9.10 malam ibu mertuanya mendapat panggilan telefon daripada jiran yang memaklumkan kebakaran rumah.

“Suasana bertukar cemas selepas mendapat panggilan berkenaan dan kami segera pulang bagi melihat keadaan rumah.

“Sebaik tiba di rumah ibu mertua, kami dapati api sudah marak, dan langsung tidak sempat menyelamatkan barang-barang berharga.

“Bagaimanapun kami sekeluarga bersyukur kerana ibu keluar bersama kami dan tiada di rumah ketika kejadiaan,” katanya ketika ditemui di lokasi kejadiaan pagi tadi.

Sumber : Sinar Harian

Loading...

Comments

One Ping

  1. Pingback:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

Status FB Terakhir Cikgu MRSM Yang Maut Buat Ramai Anak Murid SEDIH

Kes Ibu Durjana. Polis BURU Dalang Utama Yang MENGEJUTKAN Ramai