in

Doktor Kuala Terengganu Meninggal Dunia Di Bilik Sewa. Puncanya Amat MENGEJUTKAN

Ajal Maut Boleh Berlaku Di Mana Sahaja. Al Fatihah.

Doktor Kuala Terengganu Meninggal Dunia Di Bilik Sewa. Puncanya Amat MENGEJUTKAN | Khalifah Mail Online – Semalam gempar perihal seorang doktor lelaki yang bekerja di Hospital Kuala Terengganu meninggal dunia di bilik sewa. Selepas siasatan dibuat, puncanya amat mengejutkan. Al fatihah.

BEBERAPA HARI TIDAK DAPAT DIHUBUNGI

SEORANG doktor lelaki ditemui mati di bilik sewanya di Kampung Nyior Sepohon, Jalan Sultan Mahmud, Kuala Terengganu selepas beberapa hari gagal dihubungi.

Mohd Muaz Mohd Sabri berusia lingkungan 30-an ditemui anak pemilik bilik sewa berkenaan selepas berjaya membuka pintunya 10.40 malam semalam.

Mangsa yang bertugas di Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ) dipercayai meninggal dunia beberapa hari lalu selepas gagal dihubungi tunangnya sebelum meminta bantuan pemilik bilik sewa berkenaan mencarinya.

KERACUNAN MAKANAN

Difahamkan, mangsa dan tunangnya yang juga doktor di hospital yang sama sebelum ini mengalami keracunan makanan selepas mereka makan makanan yang dibeli di pasar malam di Kuala Ibai.

Tunangnya dikatakan terpaksa dirawat di hospital tetapi mangsa didakwa enggan menerima rawatan dan mengambil keputusan untuk berehat sahaja di bilik sewanya.

Sepasukan polis yang dihubungi pemilik bilik sewa berkenaan ke lokasi berkenaan dan mendapati keadaan mangsa sudah berbau sebelum membawanya ke Unit Forensik HSNZ untuk proses bedah siasat.

Ketua Polis Daerah Kuala Terengganu Asisten Komisioner Idris Abd Rafar mengesahkan ada menerima laporan berkaitan penemuan mayat lelaki berkenaan.

Menurutnya, pihaknya mengklasifikasikan kematian lelaki berkenaan sebagai kes mati mengejut.

Sumber: Harian Metro

Loading...

Comments

One Ping

  1. Pingback:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

Haiwan PELIK Dalam Perigi. Nampak Macam Kura-Kura Tetapi Rupa2nya Adalah…

“Datuk Seri” Pukul RELA. Terkini Polis Dedah Ada Lagi 10 KES Lain Yang MENGEJUTKAN Ramai