in

Saja Rebus Kulit Kentang. Apa Jadi Selepas 20 Minit Buat Ramai TAK SANGKA

Tips Menarik Untuk Atasi Rambut Beruban. Selamat Mencuba.

Saja Rebus Kulit Kentang. Apa Jadi Selepas 20 Minit Buat Ramai TAK SANGKA | Khalifah Mail Online – Jika sudah berumur 30 tahun lebih, tidak mustahil ada orang yang rambutnya mungkin sudah berubah atau beruban.

UMUR MUDA TAPI RAMBUT BERUBAN

Umumnya, rambut putih menjadi tanda penuaan, dan kadang-kadang kita merasa risau dalam usia masih muda tapi sudah ada uban.

Bagi mengelakkan rambut beruban, ramai orang memilih menggunakan pewarna rambut. Namun sebenarnya, pewarna rambut sangat berbahaya kerana mengandungi bahan kimia yang boleh mengakibatkan kanser kulit, terutama pada bahagian kepala. Akibatnya keguguran tak diingini mungkin akan terjadi.

GUNA REBUSAN AIR KULIT KENTANG

Jadi macam mana cara selamat dan semulajadi mengatasi rambut beruban? Anda cuma perlu memasukkan kulit kentang ke dalam air dan airnya boleh digunakan untuk mengatasi rambut beruban.

Campuran kulit kentang dan air dipercayai mempunyai keupayaan bagi menghitamkan rambut dan juga menyuburkan pertumbuhan rambut.

Sebelum mengikuti langkah-langkah yang dikongsi oleh Wittyfeed.com ini, antara bahan yang anda perlukan adalah 6 biji kentang, air mendidih, minyak pati, saringan, dan mangkuk bersih.

CARA BUAT RESEPI REBUSAN KULIT KENTANG

Sumber : Laicikang

Loading...

Comments

3 Pings & Trackbacks

  1. Pingback:

  2. Pingback:

  3. Pingback:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

Dah Kahwin Tapi Jatuh Hati Dengan Wanita Lain. Bila Tanya Ustaz. Jawapannya Amat MENGEJUTKAN

SUBHANALLAH. Ini 5 Aset Teknologi Tinggi Turki Yang Menjadi Igauan NGERI Israel