in

Janda DIBUNUH Ngeri Di Kajang. Puncanya Buat Ramai TERKEJUT Tak Sangka. ALLAHUAKBAR.

Akhir Zaman. Semoga Allah Pelihara Kita Dan Keluarga Kita Dari Kejahatan Dunia. Aamin.

Janda DIBUNUH Ngeri Di Kajang. Puncanya Buat Ramai TERKEJUT Tak Sangka. ALLAHUAKBAR. | Khalifah Mail Online – Seorang janda ditemui mati di kediamannya di Kajang lapor the star, wanita itu ditemui terlentang tidak sedarkan diri di atas katil rumahnya dengan muka tertutup dengan bantal pada 6 mei lalu. P#uting sebelah dada kanannya dipercayai putus digigit manusia.

Sangat mengejutkan. Tindakan yang sangat kejam untuk membunuh mangsa. Mangsa dikabarkan adalah seorang pekerja setiausaha pengarah bank sudah kematian suami 15 tahun lalu dan tidak mempunyai anak.

Mangsa dilaporkan tinggal bersama pembantu rumahnya dan mayat ditemui oleh kakaknya sendiri.

SUSPEK UTAMA KES PEMBUNUHAN INI

Suspek utama dalam kejadian ini adalah pembantu rumahnya dan berjaya ditahan di tapak perojek nada alam seri pajam nilai pada jam 2.20 petang hari kejadian, sebelum kekasihnya yang berusia 29 tahun ditahan di pangsa rakyat pada hari yang sama.

Pembantu rumah berkenan berusia 25 tahun dipercayai melarikan diri selepas kematian mangsa dan turut melarikan kad bank milik mangsa.

Hasi soal siasat pada keduanya mengaku terlibat dalam kes pembunuhan itu dan ditahan reman 5 hari bagi membantu siasatan lanjut.

Siasatan dilanjutkan bagi mengenal pasti motif pembunuhan dan kes di siasat mengikut seksyen 302 kanun keseksaan.

Menurut ketua polis kajang Asisten Komisaris Othman Nanyan bedah siasat mendapati mangsa mati akibat lemas selain mendapati puti#ng sebelah kanan putus dipercayai digigit manusia.

Sumber: The Star via Eberita

Loading...

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

Pencuri Larikan RM600k Dari Bilik Kebal Bank Di Damansara. Caranya Buat Ramai TERGAMAM

Jam 230 Pagi Dengar Budak Menangis Macam HISTERIA. Bila Buka Pintu Tak Sangka Rupa2nya…