in

Seorang Lelaki TAK KOREK Telinga 79 Tahun. Apa Yang Doktor Temui Amat MENGEJUTKAN

Islam Mengajar Manusia Supaya Menjaga Kebersihan Diri. Jangan Jadi PENGOTOR.

Seorang Lelaki TAK KOREK Telinga 79 Tahun. Apa Yang Doktor Temui Amat MENGEJUTKAN | Khalifah Mail Online – Seorang lelaki tua telah mengadu kepada anaknya yang telinganya sangat sakit. Anaknya pun seperti biasa menasihatinya supaya pergi ke hospital jumpa doktor tetapi ayahnya tidak mahu, fobia katanya dengan doktor.

AYAH PENGSAN SAKIT TELINGA

Beberapa hari kemudian, ayahnya pengsan kerana walau dah makan ubat tahan sakit, sakit telinganya masih tak hilang. Anaknya lantas terus membawa ayahnya itu ke hospital. Doktor terus melakukan pembedahan kecemasan ke atas lubang telinga ayahnya.

Sebelum tu, doktor bertanya kepada lelaki tersebut bila kali terakhir ayahnya itu korek taik telinga ? Anaknya menjawab, sejak ayahnya lahir, dia tak pernah korek taik telinga. Dan bermaksud sudah 79 tahun ayahnya tidak mengorek telinga.

DOKTOR BUAT PEMBEDAHAN

Doktor yang mendengar terkejut. Tetapi masih bersikap profesional untuk meneruskan prosedur telinga tersebut. Selepas beberapa minit memasukkan kamera dan alat ke dalam telinga ayahnya, doktor pun tahu punca masalah itu. Ada jangkitan di telinga ayahnya dan “kerak” misteri.



Proses pembuangan kerak atau taik telinga berusia 79 tahun tu mengambil tempoh masa 30 minit. Apa yang ditemui amat mengerikan dan sangat busuk. Tetapi terpancar senyuman paling manis di wajah ayah lelaki tersebut. LEGA. Video di bawah ini telah disuka oleh 60k dan dikongsi 200k orang dan ditonton oleh 23 juta orang di seluruh dunia. Berikut merupakan sebahagian gambar-gambar proses tersebut.

BOLEH TENGOK VIDEO TU DI BAWAH

Loading...

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

Isi Kandungan Surat Presiden Palestin Kepada Kim Jong Un Buat Israel TAK SENANG DUDUK

TERGAMAM. Perisik Amerika Temui Senjata Lebih BAHAYA Dari Nuklear Di Korea Utara