in

Masa Depan UMNO. Ini Komen BERANI Nazri Aziz Buat Ramai Ahli PAS Panas

Yang Penting Pimpinan UMNO Lama Perlu Ditukar Ganti Dahulu.

Masa Depan UMNO. Ini Komen BERANI Nazri Aziz Buat Ramai Ahli PAS Panas | Ketika ditanya persoalan masa depa UMNO yang kini dalam fasa pemilihan pimpinan baru, Nazri Aziz telah keluarkan kenyataan berani yang buat ramai ahli PAS panas. Jom baca.

LEBIH RELA KERJASAMA DENGAN DAP DAN PKR DARIPADA PAS

Ahli Majlis Tertinggi Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz tidak percaya parti yang berasaskan agama seperti Pas mempunyai masa depan di dalam lanskap politik hari ini.

Beliau berkata demikian ekoran desas-desus mengatakan Umno sedia bekerjasama dengan Pas yang dilihat rapat sebelum PRU14 lalu.

Malah tegas beliau Umno lebih rela bekerjasama dengan DAP dan PKR daripada Pas.

“Saya tidak fikir begitu, saya tidak fikir kami akan bekerjasama, kerana kedua-dua akan bertanding di kerusi yang sama,” katanya seperti dilapor portal Projekmm.

“Saya pastinya bukan pendukung idea perjuangan Islam. Saya tidak dapat menerima politik berasaskan agama, malah saya menentang keras.”

Tambahnya, Malaysia sebagai negara majmuk tidak dapat sejalan dengan politik keagamaan yang dibawa Pas.

“Saya lebih rela bekerjasama dengan DAP dan Keadilan (PKR) kerana saya sendiri bukan pendukung ideologi perjuangan Islam,” katanya.

Dalam pilihan raya lalu, Pas menang 18 kerusi parlimen dan Umno pula menguasai 54 kerusi. Buat pertama kali Umno berada di blok pembangkang. (Sumber: Malaysia Dateline)

KOMPLOT BALAS DENDAM SUAMI CURANG

Gara-gara tidak tahan dengan sikap suami yang gemar berpoya-poya, seorang wanita nekad mengupah orang untuk mengerat kemaluan suaminya.

Ayesha, 45, ditahan bersama anak saudara, Nandini, 30 dan suaminya, Pawan Vishwakarma, 35, ketiga-tiga mereka dipercayai berkomplot untuk membalas dendam terhadap perbuatan keji suami Ayesha, Dr Shafatullah Khan.

Bagaimanapun, Pawan berpendapat adalah lebih baik jika mangsa dibunuh.

Dua lelaki yang diupah melaksanakan tugas itu kemudian membunuh mangsa.

Mayat mangsa ditemui dalam sebuah rumah di Jabalpur, Madhya Pradesh dengan 12 tikaman di dada manakala leher dan pergelangan tangan dikelar.

Jurucakap polis, Shashikant Shukla berkata, dua suspek terbabit masih lagi dalam buruan polis.

Ayesha mengahwini suaminya pada tahun 1991 tetapi lelaki itu menggunakan kedudukannya sebagai doktor untuk menjalin hubungan dengan beberapa wanita termasuk gadis muda.

Mangsa juga didakwa pernah menodai Nandini ketika berusia 11 tahun hingga menyebabkannya mengandung, namun perkara itu disembunyikan daripada pengetahuan keluarga untuk menutup malu. – Agensi via (Sumber: Sinar Harian)

Loading...

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

Demi Kebaikan. Ini Teguran Anwar Ibrahim Buat Lim Guan Eng Buat Ramai SETUJU

Kemelut MB Selangor. Komen Anwar Ibrahim Ni Buat Semua Terus Diam SETUJU