in

Kenapa Wanita Melayu Senang Kena HISTERIA. Ini Jawapan MENGEJUTKAN JIN Yang Buat Ramai TERPANA

Jangan Ambil Serius Ye. Senyum La Sket.

Kenapa Wanita Melayu Senang Kena HISTERIA. Ini Jawapan JIN Yang Buat Ramai TERPANA | Khalifah Mail Online – Al kisahnya seorang bomoh telah berdialog dengan jin yang suka merasuk orang. Bila ditanya punca kenapa wanita melayu yang selalu kena rasuk dan histeria, dan bukan wanita dari kaum lain Cina atau India ke. Ini jawapan mengejutkan jin yang buat ramai terpana…

RAMAI PELAJAR ASRAMA WANITA KENA HISTERIA

Berhati2 terutama mereka yg mempunyai anak gadis di sekolah berasrama.. Misteri!! Kenapa pelajar perempuan Melayu selalu dirasuk? Kes ini berlaku betul diruang pelajar perempuan membasuh kain. Berlaku di asrama puteri.

Kebanyakan yang terkena rasukan adalah perempuan Melayu dan tidak pernah ada kes berlaku pada pelajar kaum Cina dan India. Di mana salahnya… Kita ikuti percakapan antara bomoh Melayu dan syaitan. Misteri di Asrama Puteri terjawab!

BOMOH BERANI JUMPA JIN

Suatu hari, ada seorang ketua bomoh melayu yang begitu berani hendak berjumpa dengan sekumpulan jin yang berlegar2 di asrama hinggakan mereka merasuk sebilangan pelajar di sekolah itu.

Pendedahan Kenapa Perempuan Melayu Selalu Dirasuk

Ketika sampai di sebuah bilik, ketua bomoh pun membaca sejenis mantera. Selepas membaca mantera, ketua bomoh pun memanggil ketua jin itu.

JIN BERWAJAH NGERI

Lalu ketua jin itu pun datang dengan menunjukkan wajah rupanya yang begitu hodoh dan jijik. Hinggakan ketua bomoh yang begitu berpengalaman itu pun hampir2 pengsan dibuatnya! Hinggakan mayat reput pun lebih baik dari wajah si ketua jin itu!!!

Tapi si ketua bomoh tetap kuatkan semangatnya yang jitu. Lalu si ketua bomoh pun bertanya dengan kuat dan nyaring, menampakkan semangatnya yang tidak kendur walaupun terlihat sesuatu yg begitu menakutkan itu.

PUNCA SUKA RASUK WANITA MELAYU

“Mengapa kau rasuk pelajar sekolah di sini hah? Jawab..!!”

“Kenapa gadis melayu jadi sasaran kau wahai syaitan yang direjam”

Dengan menarik nafas panjang, si ketua jin pun menjawab…

“Siapa Bilang Gadis Melayu Tak Menawan…
Tak Menarik Hati, Tiada Memikat…
Kalaulah Mmg Tak Mungkin aku Tertarik….
Kalaulah Sungguh, Tak Mungkin aku kan jatuh…
Aduhaiii..”

SENYUM LA SKET

Hihi. Kami yakin yang semua tau yang ni cerita rekaan je, sekadar hiburan dan tiada kaitan dengan yang hidup atau pun yang dah meninggal. Dan zaman sekarang, minda dah bijak, iman dan akidah pun mantap, dah takde siapa percaya akan bomoh yang memang mengarut. Diharap pembaca jangan marah ye. Sekadar hiburan. Senyum la sket tu dari kerja yang sangat stress tu kan. Kongsikan pada yang lain.

Sumber: Tea Beng

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

Ambil Gambar Bertiga, Sorang Akan MATI. Ini Jawapan Ustaz Azhar Idrus Yang MENGEJUTKAN Ramai

Lelaki Arab DIRANTAI 6 Tahun Di Bilik. Puncanya Buat Ramai Umat Islam GERAM