in

Patah Hati. Lelaki Ni Cuba Bunuh Diri Dengan Terjun Sungai Tapi SESUATU Berlaku

Nyawa Ni Adalah Amanah Paling Berharga Yang Dipinjamkan Allah Kepada Kita. Hiasinya Dengan Iman InsyaAllah Syurga Destinasinya. Amin.

Patah Hati. Lelaki Ni Cuba Bunuh Diri Dengan Terjun Sungai Tapi SESUATU Berlaku | Akibat patah hati dengan kekasihnya, lelaki ni cuba untuk bunuh diri dengan terjun ke dalam sungai. Tapi “sesuatu” mengejutkan berlaku selepas terjun. Akibatnya, dia tanggung malu sepanjang hidup. Tak sangka. Allahu ada video.

CUBA BUNUH DIRI TAPI AIR SUNGAI CETEK

Video Ada Di Bawah Sekali. Setelah hatinya dikecewakan, seorang lelaki mabuk yang sedih cuba membunuh diri dengan melompat ke dalam sungai, yang akhirnya dia menyedari bahawa air sungai tersebut “terlalu cetek” untuknya membunuh diri.

Sebuah video yang dikongsi di media sosial China menunjukkan seorang lelaki yang patah hati cuba untuk melemaskan dirinya dalam air yang hanya separas dada di bawah sebuah jambatan di Shan daerah Shandong dengan tanda amaran: “Bahaya ! Dilarang masuk, air dalam.”

Akhirnya, polis tempatan yang tiba mengheret lelaki itu keluar dari sungai.

Sudah tentu, ia adalah sangat mustahil untuk lemas di dalam air cetek sungai ini. Pada bulan Februari lalu, seorang wanita Guangdong juga telah terselamat daripada lemas apabila lemak badannya membuatkan dirinya terapung.

Lihat video ni. Tak tahu nak gelak ke nak kesian:

Seumur hidup dia akan menanggung rasa malu. Alahai. Allahu,

Sumber:- Shanghaiist

Loading...

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

Dewan Rakyat Tak Cukup Korum. Cadangan BERANI Rais Yatim Ni Buat Hampir Semua MP BERANG

Pembangkang Arah Tukar Hari Meeting Kabinet. Ini Jawapan Balas Menteri Pertanian Buat Wow