in

Misteri “BAU BUSUK” Di Sebuah Kondo Milik Warga Korea Terjawab Apabila Jiran Temui “SESUATU”

Nyawa Itu Adalah Salah Satu AMANAH Dari Allah Untuk Kita Di Dunia Ni.

Misteri “BAU BUSUK” Di Sebuah Kondo Milik Warga Korea Terjawab Apabila Jiran Temui “SESUATU” | Khalifah Mail Online – Seorang lelaki di Mount Kiara merasa pelik apabila selalu hidu bau busuk dari rumah jirannya yang merupakan warga Korea. Dah tak tahan, dia pun panggil bomba dan terkejut bila temui…

MAYAT WARGA KOREA MATI TERGANTUNG

Seorang lelaki dipercayai warga Korea ditemukan tergantung di dalam bilik air rumahnya di Kondominium *** **** ****, Mount Kiara di sini malam tadi.

Dalam kejadian kira-kira pukul 11 malam itu, mayat mangsa ditemukan dalam keadaan tanpa memakai baju dan berseluar pendek.

Menurut jurucakap bomba, pihaknya telah menerima panggilan kira-kira pukul 11.16 malam oleh orang awam memaklumkan terdapat bau busuk di dalam rumah tersebut.

TERPAKSA UMPIL PINTU

Ujarnya, setibanya di lokasi kira-kira pukul 11.28 malam, pihaknya telah bertindak mengumpil pintu rumah tersebut sebelum menemukan mayat lelaki terbabit tergantung di dalam bilik air rumahnya.

“Setakat ini, kita masih belum membawa turun mayat tersebut kerana masih menunggu pasukan forensik polis tiba ke lokasi untuk pemeriksaan lanjut,” katanya di sini semalam.

Sumber: UTUSAN ONLINE

Loading...

Comments

One Ping

  1. Pingback:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

Dahulu Laut. Tapi Selepas 40 Tahun Saintis TERKEJUT Bila Dapati Ada “SESUATU” Terjadi

Lantang Di PBB. Amaran KERAS Korea Utara Ni Buat Jepun Terus MENGGIGIL