in

SUBHANALLAH. Saintis Temui “SESUATU” Di Kaki Lelabah Yang Buat Ramai Peminat Kucing TERKEJUT

Tau Tak Ada Surah Al Ankabut Dalam Al Quran Tentang Labah-Labah.

Saintis Temui “SESUATU” Di Kaki Lelabah Yang Buat Ramai Peminat Kucing TERKEJUT | Khalifah Mail Online – Lelabah atau labah-labah adalah haiwan yang ramai betul orang geli dengannya. Terkini saintis telah temui “sesuatu” pada kaki lelabah yang buat ramai peminat kucing terkejut. Kenapa ye . Jom tengok 10 gambar ni. SUBHANALLAH.

LELABAH DITAKUTI RAMAI

Labah-labah bukanlah sejenis haiwan yang boleh dikategorikan sebagai haiwan yang comel. Sebaliknya, labah-labah sama ada kecil atau besar seringkali ditakuti apatah lagi dengan sengatannya yang berbisa.

Tetapi sebenarnya, terdapat satu ciri-ciri pada labah-labah yang sangat comel seperti kucing. Labah-labah juga mempunyai tapak kaki atau dalam bahasa saintifiknya, tarsus.

TAPAK KAKI LELABAH YANG COMEL

Seperti kucing ataupun anjing, tapak kaki labah-labah juga mempunyai kuku. Cuma, kaki labah-labah ini digunakan untuk mengesan bau dan bunyi.

Jika dilihat pada koleksi gambar kaki labah-labah ini, ianya sememangnya kelihatan comel dan melucukan. Siapa sangka ia mempunyai ciri-ciri comel seperti ini.










Bagaimana? Seronok tak melihat tapak kaki labah-labah ini? Atau anda tetap berasa geli dan takut? Apa-apa pun, jangan lupa untuk KONGSIKAN artikel ini di Facebook.

Sumber: Bored Panda via Era Baru

Loading...

Comments

One Ping

  1. Pingback:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

Isu Video “Cium”. Janna Dedah CERITA SEBENAR Buat Ramai Netizen Terus SENYAP

Pukul 5 Pagi. Nampak Motorsikal Depan Tandas Stesen Minyak. Selepas Sejam Apa Yang Ditemui Amat MENGEJUTKAN