in

Inilah Video Kiki Challenge Yang Buat Artis Satu Dunia Terus Tergamam TAK TERLAWAN.

Siapa Buat Gak Kiki Challenge. Memang Perangai Macam Lembu. Sentap Beb. Allahu.

Inilah Video Kiki Challenge Yang Buat Artis Satu Dunia Terus Tergamam TAK TERLAWAN. | Artis satu dunia telah jadi gila dengan Kiki Challenge. Namun Kiki Challenge yang satu ni buatkan semua artis tergamam tak terlawan. Sebab kalau mereka lawan jugak, mereka akan jadi….. Tengok dulu video ni.

KIKI CHALLENGE LEMBU PALING WIN

Video Keke Challenge Paling Win Di Dunia Ada Di Bawah. Penangan tiktok belum habis lagi. Muncul pula tarian yang viral seluruh dunia iaitu #kekechallenge dimana individu perlu keluar dari kereta dan menari sambil kereta bergerak.

Trend ini semakin sensasi bukan sahaja dikalangan artis, malah hampir diseluruh dunia. Tak ketinggalan, binatang pun nak ber #kekechallenge jugak.

APA TU KIKI CHALLENGE?

Selepas TikTok, viral pula di laman sosial video #kekechallenge dimana individu perlu keluar dari kereta dan menari di tepi kereta sambil kenderaan tersebut bergerak.

Trend ini digunakan untuk meraih populariti dan hiburan untuk tontonan umum.

Siapakah KIKI dalam lagu In My Feelings Drake?

#Mood : KEKE Do You Love Me ? 😂😂😂 @champagnepapi #DoTheShiggy #InMyFeelings

A post shared by Shoker🃏 (@theshiggyshow) on

Hayati Lirik-lirik lagu di bawah ini:

Versi Inggeris

Kiki, do you love me? / Are you riding? / Say you’ll never ever leave from beside me / Cause I want ya, and I need ya / And I’m down for you always

Versi Melayu

Kiki, apakah kamu mencintaiku? / Apakah kamu menunggang kuda? / Katakan kau tidak akan pernah pergi dari sisiku. Karena aku ingin kau, dan aku butuhmu. Dan aku selalu mendukungmu

Tapi siapa Kiki, Drake? Anda tidak bisa hanya berada di sini menjatuhkan lagu dengan nama acak di dalamnya dan tidak memberi kami beberapa rincian mengenai gadis apa yang Anda jatuh cinta ketika Anda sedang menulis lagu!

Nah, penggemar Drake melakukan penggalian dan, pada awalnya, mereka berpikir bahwa Kiki yang disebutkan dalam “In My Feelings” adalah penyanyi, kepribadian TV, dan sesama Canadian Keshia “KeKe” Chante. (Sumber: BlogShah)

Loading...

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

Video KJ Parlimen

Parlimen Gamat Lagi. Pertanyaan Berani KJ Ni Buat Ramai MP Kerajaan PH Terdiam

VIDEO Dr Maurice Bucaille Peluk Islam Selepas Temui SESUATU Dalam Mumia. SUBHANALLAH.