in

Saksi Dedah Mangsa Sempat Minta Tolong Sebelum MAUT

Sudah Sampai Ajal. Al Fatihah.

Saksi Dedah Mangsa Sempat Minta Tolong Sebelum MAUT | Khalifah Mail Online – Kejadian yang sangat menyayat hati. Saksi kejadian yang kebetulan ada di situ memberitahu mangsa sempat minta tolong sebelum maut. Al Fatihah.

LIHAT MANGSA SEMPAT MEMINTA TOLONG

Seorang pelajar tingkatan dua, sempat meminta tolong sebelum dipercayai lemas di bawah jambatan Pasir Tumboh di sini petang tadi.

Dalam kejadian jam 5.30 petang, mangsa Mohamad Lokman Hakim Othman, 14, pelajar Sekolah Menengah Kubang Kerian 2, itu dilihat terkapai-kapai meminta tolong namun tidak dapat diselamatkan sorang saksi yang secara kebetulan lalu di kawasan itu memandangkan air terlalu dalam.

Saksi Muhammad Saifulnizam Suhaimi, 18, berkata, ekoran keadaan sungai yang dalam dia cuba meminta bantuan penduduk kampung.

MENINGGAL DUNIA SELEPAS SEJAM LEMAS

Akhirnya dengan bantuan penduduk kampung, mangsa berjaya ditarik menggunakan jala namun mangsa disahkan meninggal dunia kira-kira jam 6.50 petang.

Mayat mangsa dihantar ke Hospital Raja Perempuan Zainab II untuk bedah siasat sebelum jenazah dituntut keluarga.

Ketua Polis Daerah Kota Bharu, Asisten Komisioner Ismail Mat Sidik mengesahkan menerima laporan kejadian dan siasatan masih dijalankan untuk tindakan lanjut.

Sumber: Sinar Harian

Loading...

Comments

2 Pings & Trackbacks

  1. Pingback:

  2. Pingback:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

Tengah Urus Jenazah Bunuh Diri. Tiba-Tiba Jadi SESUATU Yang Buat Ustaz Terus TERDUDUK

Dah Kahwin Tapi Jatuh Hati Dengan Wanita Lain. Bila Tanya Ustaz. Jawapannya Amat MENGEJUTKAN