in

Masih Ingat Lagi Pelakon Noorkhiriah Ni ? 8 Gambar Terkini Beliau Buat Ramai Peminat TERKEJUT

Subhanallah. Semoga Kak Nor Terus Istiqamah Dalam Hijrah Ini. Aamin.

Masih Ingat Lagi Pelakon Noorkhiriah Ni ? 8 Gambar Terkini Beliau Buat Ramai Peminat TERKEJUT | Khalifah Mail Online – Admin yakin ramai masih ingat dengan pelakon berbakat besar Noorkhiriah ni kan. Lama dah tak nampak di TV. Oleh sebab tu wartawan pun cuba selidik dan terkejut bila ketahui update terkini beliau. Subhanallah.

PELAKON SERBA BOLEH

Siti Noorkhiriah atau lebih dikenali dengan nama Kak Nor memang punya bakat lakonan yang hebat. Untuk membawa watak serius, lucu, sedih, semuanya dia boleh lakukan. Tidak hairanlah jika dahulu Kak Nor pernah mendapat banyak anugerah atas kehebatan lakonannya dan dia juga punya ramai peminat.


Setelah sekian lama, Kak Nor memasang niat untuk berhijrah dan memakai tudung sepenuhnya dan alhamdulillah hijrahnya itu terus iqitiqamah hingga kini.

PAKAI TUDUNG DAN MULA JAUHI DUNIA HIBURAN

Sebelum ini Kak Nor pernah mengejutkan ramai orang apabila sudah jarang berlakon dan muncul di kaca TV. Tidak lama selepas itu dia memuat naik satu video yang memaklumkan mahu meninggalkan dunia lakonan.

VIDEO UNDUR DIRI

UDPATE TERKINI

baru-baru ini, satu video tular di laman sosial di mana dalam video itu Kak Nor di lihat sudah berniqab. Video itu di kongsi ketika dia mahu pergi ke kelas agama.


VIDEO DAH BERNIQAB

Rata-rata peminatnya sangat kagum dengan perubahan positif Kak Nor dan mendoakan agar beliau terus istiqamah dalam kebaikan. AAMIN. KONGSIKAN BERITA BAIK NI.

Sumber: Kisah Dunia

Loading...

13 Rahsia Di Sebalik Gambar VIRAL Di Laman Sosial. #8 Paling Ramai TAK SANGKA

Derita Isteri No 2. Bila Dah Kantoi Dengan Madu, Tindakan Suami Amat MENGEJUTKAN