in ,

Pelik Dengan Satu Lubang Tepi Pantai. Lelaki Ni Terus Terjun Dan Apa Yang Ditemui Sangat WOW

Subhanallah. Cantik Sekali Alam Ciptaan Allah. Tapi Kena Juga Berhati-Hati Kan. Setuju?

Pelik Dengan Satu Lubang Tepi Pantai. Lelaki Ni Terus Terjun Dan Apa Yang Ditemui Sangat WOW | Sekumpulan lelaki pelik bila temui satu lubang di tepi pantai. Ingin tahu, lelaki ni terus terjun ke dalam lubang tersebut dan apa yang ditemui amat mengejutkan. Subhanallah wow.

TEMBUS DI MUARA. PEMANDANGAN DALAM LUBANG YANG MENAKJUBKAN

Video penuh ada di bahagian bawah artikel. Beberapa lelaki telah membuat perjalanan trip travel ke sebuah pantai di Queensland, Australia. Ketika seronok menghayati suasana angin pantai yang best, mereka ternampak sebuah lubang yang agak pelik.

Selepas berbincang bersama dan atas dasar ingin tahu yang amat sangat, salah seorang dari mereka bertindak untuk terus terjun ke dalam lubang tersebut.

Dan selepas 2 minit terjun ke dalam lubang tersebut, mengejutkan lelaki tersebut kembali muncul di muara laut, lebih kurang 20 meter dari lubang tersebut.

Dan dengan nafas tercungap-cungap menceritakan detik menakjubkan yang dialaminya. Beliau berkata pemandangan dalam batu karang di dalam lubang tersebut sangat menarik.

Seorang lagi rakan mereka teruja untuk mencuba dan kali ni siap dengan video kamera kalis air lagi untuk merakam pemandangan batu karang pelik tersebut untuk tontonan kita.

Allahu. Memang cantik sekali alam ciptaan Allah.

Memang adventurous sungguh geng lelaki ni kan. Main redah je. Tapi memang berbaloi dengan pengalaman tengok pemandangan menakjubkan dalam lubang tersebut. Jangan lupa untuk SHARE artikel ni ye.

Video Lelaki Terjun Ke Dalam Lubang Tepi Pantai

Sumber: Khalifah Mail Online

Loading...

Comments

One Ping

  1. Pingback:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

Viral Lubang Misteri Tasik Berryessa. Apa Yang Mereka Temui Di Hujungnya Buat Ramai Terkedu

Penduduk Zambia GEMPAR Objek Dementor Muncul Di Langit. Ini Hasil Siasatan Pakar.